Service Management

Kent u de situatie? Door tijdgebrek is er onvoldoende aandacht voor periodieke controles en gecontroleerde uitvoering van wijzigingen. Hierdoor nemen de incidenten toe en is de kwaliteit niet altijd meer van het gewenste niveau.

Mafis levert een methode die snel en gedegen oplossingen biedt voor beheerproblemen. Onze werkwijze combineert de sterke kanten van de ITIL-processen met de pragmatiek van de reeds aanwezige kennis en oplossingen.

We weten uit ervaring dat veel kleinere en middelgrote IT-afdelingen opzien tegen de toenemende bureaucratie en afname van flexibiliteit bij een ITIL-implementatie. We stemmen daarom de ITIL-processen juist af op uw praktijk situatie, en niet omgekeerd ! De complexiteit is eruit gehaald en de methode is aangevuld met zeer concrete, technische procedures.

Met de toepassing van onze methode ontstaat een unieke combinatie van ITIL-processen en de dagelijkse techniek. U krijgt weer het gevoel ‘in control’ te zijn met duidelijke checklists, instructies en concrete rapportages.

Neem contact met ons op

Stuur ons een e-mail en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!